JORNADES CULTURALS 2011 : 9 y 10 de febrero: un instituto, dos versiones

Les jornades culturals són dos dies en els quals l’institut es dedica a organitzar activitats lúdiques, culturals, esportives i artístiques, d’oci i de convivència. Enguany s’han programat per al 9 i 10 de febrer i comencen amb una xocalatà a les 9. Després hi ha campionats de futbol, bàsquet i ping-pong; tallers de sabó, perfums i crêpes; jocs de lògica; una gincanna; representacions teatrals i projeccions de pel·lícules.




Cada departament fa un pressupost de les activitats que organitza, que es paguen amb fons del AMPA i si fan falta més diners, n’aporten els alumnes que participen.

ACTIVITATS REALITZADES:


ES LÓGICO JUGAR
El pasado día 9 de Febrero se realizó un pequeño concurso de lógica en el instituto con motivo de las jornadas culturales. El concurso consistía en una serie de preguntas para resolver mediante razonamiento lógico, como por ejemplo: “si en un cajón que hay en una habitación a oscuras tengo 24 calcetines rojos y 24 azules, ¿cuál es el menor número de calcetines que tengo que coger para estar seguro de haber sacado un par del mismo color?”.
El premio consitía en un ejemplar del libro Alicia en el pais de las maravillas.
La asistencia fue mínima, apenas ocho o diez alumnos, lo que sorprendió a este redactor, que esperaba más participacion y una mayor dificultad en las preguntas que constituian el concurso.
 
César Dolz González, 3 ESO L

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada